Benvenuti à stu situ web!

U Mercatu Bag-in-Box hè previstu di ghjunghje à 6,6 miliardi di $ US per 2031 - Rapportu di ricerca cumpletu da FMI

Mercatu Bag-in-Box - Analisi, Outlook, Crescita, Tendenze, Previsioni

DUBAI, Emirati Arabi Uniti, 1 di ferraghju 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - Trà diverse industrie chì utilizanu soluzioni di imballaggio bag-in-box, u settore di e bevande hè diventatu dominante.Sicondu un studiu di Future Market Insights, u settore di e bevande hè previstu per più di u 65% di e vendite in u mercatu di bag-in-box.

Dimensione di u mercatu Bag-in-Box 2022 US $ 4,0 miliardi
Bag-in-Box Market Size 2031 US $ 6,6 miliardi
Valeur CAGR (2022-2031) 5,7 %

 

Parte di u Mercatu di i 3 Paesi Top 2022 39%

In l'industria di e bevande, u segmentu di u vinu detiene a più grande parte.Using bag-in-boxes per imballà i vini sò particularmente utili quandu si tratta di usu da un individuu.I bag-in-boxes sò ligeri cà i buttigli di vetru cumunimenti utilizati per l'imballazione, è sò più faciuli per esse almacenati.

L'Europa hè diventata cum'è un mercatu chjave è unu di i pruduttori principali di vinu.A regione hà mostratu una crescente applicazione di bag-in-box per l'imballazione è u trasportu di vini premium.Ancu l'esperti di vinu ricunnoscenu chì i vini in bag-in-box anu un gustu sanu sanu.

I pruduttori aderiscenu à e rigulamenti alimentarii stretti per assicurà chì u gustu di u vinu resta intactu.In più di questu, l'accessu igienicu è utile à u cuntenutu internu, u film plasticu prutegge deliberatamente i vini contr'à l'ossigenu è a luce sò alcuni di l'aspetti impurtanti chì facenu di bag-in-box una soluzione di imballaggio primariu per i vini.

Diversi industrii optanu per soluzioni di imballaggio bag-in-box, postu chì queste colapsanu facilmente in un saccu è una scatula piatta chì minimizza i costi di spedizione è i requisiti di almacenamento.Questi fattori sò previsti per permetterà a crescita in u mercatu in l'anni à vene.

Cunsiglii chjave da u mercatu Bag-in-Box

A dumanda di bag-in-box aumenterà in modu stabile, mostrendu una crescita stabile à 5,7% trà 2022 è 2031

A dumanda crescente da diverse industrie permetterà à i Stati Uniti di più di 86% di vendite in l'America di u Nordu

L'aumentu di a produzzione di vinu alimenterà a dumanda da Germania, Francia è Italia

Dopu à un periodu di crescita negativa, e vendite in u Regnu Unitu riviveranu l'esposizione, 1.8% di crescita annu in 2022

A Cina hà da cuntà a parte principale in l'Asia orientale, seguita da u Giappone è a Corea di u Sud

"A dumanda crescente di soluzioni di imballaggio flexibule è sustinibili cuntinuà à guidà a vendita, in particulare in u settore di l'alimentu è di e bevande. Per risponde à a dumanda crescente, l'imprese si focalizeghjanu in diverse innovazioni ", dice l'analista FMI.

Costi di l'equipaggiu supplementari assuciati cù u Bag-in-Box Probabilmente impediscenu a crescita

Ancu se bag-in-boxes sò una soluzione di imballaggio ecunomica paragunata à l'alternative di imballaggio tradiziunale, i costi di l'equipaggiu aghjuntu di bag-in-box sò previsti per limità e so vendite. I costi assuciati à i cuntenituri bag-in-box sò previsti per affettà negativamente a dumanda di borsa. -in-box, in particulare in e economie emergenti.

Impattu di COVID-19 nantu à u mercatu Bag-in-Box

Cù l'aumentu di e cundizioni sfide durante a pandemia di COVID-19, e vendite di bag-in-box sò diminuite sustancialmente in u globu.Dunque, u tassu di crescita annu à a fine di l'annu 2022 hè statu diminuitu di quasi 1,3% in paragunà cù 2031. Influenza negativa moderata in a dumanda di bag-in-box trà i segmenti di bevande, alimentari è chimichi hè stata osservata, per via di difficultà. in u mantenimentu di e catene di supply.

In uppusizione à questu, un studiu da a cumpagnia di imballaggio Smurfit Kappa Group in associu cù Wine Intelligence hà scupertu chì i prudutti di vinu bag-in-box avianu 3,7 milioni di novi clienti in Francia è in u Regnu Unitu durante l'ultimi sei mesi di u 2020. sempre più spustatu à beie è ingiunge in casa per via di e limitazioni causate da a pandemia.

Quale hè chì vince ?

Smurfit Kappa Group plc, DS Smith plc, Amcor plc, Liqui-Box Corporation, Scholle IPN, CDF Corporation, TPS Rental Systems Ltd, Op to pack Ltd., NWB Finland Oy, Aran Group è tra l'altri sò i principali attori in u mondu sanu. mercatu bag-in-box.I ghjucatori di u Tier 3 in u mercatu tenenu 50-60% in u mercatu globale di bag-in-box.

L'imprese chì operanu in u mercatu si concentranu nantu à l'innuvazioni per risponde à a crescente dumanda.Per esempiu:

In settembre 2022, Smurfit Kappa hà lanciatu un novu novu innovativu Vitop® Blue tap per i prudutti di pulizia Bag-in-Box chì era prima utilizatu per l'imballaggio di disinfettante per e mani Bag-in-Box - unu di i prudutti più ricercati durante a pandemia di Covid-19. .

Mondi Styria hà lanciatu un paru di filmi di a prossima generazione sviluppati per i prudutti BIB multistrati utilizati per imballà prudutti alimentari liquidi è più.

Scopu di u rapportu

Attributu Dettagli
Periudu di previsione 2022-2031
Dati Storici Disponibile per 2016-2021
Analisi di u mercatu Millioni di $ per u valore è milioni di unità per u voluminu
Regioni Chjave Coperte America di u Nordu, America Latina, Europa, Asia Meridionale, Asia Orientale, Oceania, Mediu Oriente è Africa
I paesi chjave coperti Stati Uniti, Canada, Brasile, Messicu, Germania, Spagna, Italia, Francia, UK, BENELUX, Paesi Bassi, Nordici, Russia, Pulonia, Cina, Giappone, India, Paesi GCC, Sudafrica, Australia
Segmenti chjave coperti Capacità, Materiale, Usu Finale è Regione
Cumpagnia chjave Profiled Gruppu Smurfit KappaLiqui-Box Corporation (DS Smith Plc.)

Amcor plc

Scholle IPN

CDF Corporation

TPS Rental Systems Ltd

Optopack Ltd.

NWB Finland Oy

Gruppu Aran

Cumpagnia TriMas (Rapak)

Report Coverage Previsione di u Mercatu, Analisi di a Cumpagnia, Intelligenza di Cumpetizione, Analisi DROT, Dinamica di Mercatu è Sfide, è Iniziative Strategiche di Crescita
Personalizazione è Prezzi Disponibile nantu à a dumanda

Esplora l'estesa copertura in corso di FMI in u duminiu di l'imballaggi

Mercatu di carta di trasferimentu di calore: I dati di recente liberazione da l'analisi di u mercatu di carta di trasferimentu di calore mostranu chì a dumanda globale di u mercatu generale hè prevista per registrà un CAGR di ~ 5.4% durante u periodu previstu è ghjunghje à migliaia di tunnellate metriche per u 2031.

Mercatu Non-Aerosol Over Caps: U mercatu globale non-Aerosol Over Caps hè previstu di aumentà à un CAGR di ~ 6.7%, durante u periodu di previsione.

Mercatu di chjusi di tubi: U mercatu globale di chjusi di tubi hè previstu di espansione à un CAGR di ~ 3.6%, durante u periodu di previsione.

Mercatu di sacchetti di plastica per trasportatori di bevande: U mercatu globale di sacchetti di plastica per trasportatori di bevande hè previstu di espansione à un CAGR di ~ 4.1%, durante u periodu di previsione.

Mercatu di Etichette di Siringa: Sicondu l'ultima indagine di l'industria realizata da Future Market Insights, a dumanda di etichette di siringa hè prevista per assistisce à una crescita di 10% -11% CAGR trà 2021 è 2031, per via di l'aumentu esponenziale di a dumanda di forniture farmaceutiche, cumprese siringhe.

Mercatu di stampanti NCR: Sicondu l'ultimu rapportu publicatu da Future Market Insights, a dumanda di NCR Printing Machines hè prevista per cresce à 7% -7.7% CAGR trà 2021 è 2031, alta dumanda di dispusitivi di stampa ad alta velocità è soluzioni trà i principali finali. L'utilizatori sò previsti per alimenterà a dumanda di stampanti NCR.

Mercatu di stampanti di grandi caratteri: secondu e proiezioni di crescita futura, u mercatu globale di stampanti di grandi caratteri hè previstu di registrà una crescita di 6% -6.5% CAGR in u periodu previstu trà 2021 è 2031.

Mercatu di carta laser NCR: U mercatu globale di carta laser NCR hè previstu di esibisce una crescita di 6% -6.5% CAGR trà u 2021 è u 2031, cù questu, a vendita di carta laser NCR hè stimata à ghjunghje à milioni di tunnellate, in a decada prevista. .

Mercatu di carta di paglia: I dati di recente liberazione di l'analisi di u mercatu di carta di paglia mostranu chì a dumanda di u mercatu globale di carta di paglia hè stimata per registrà un CAGR di ~ 5.7% durante u periodu previstu è ghjunghje à migliaia di tunnellate per u 2031.

Mercatu di carta di panificazione: In cunfurmità cù e proiezioni di crescita futura, u mercatu globale di carta di panificazione hè previstu di registrà una crescita à un CAGR di 6% in a prossima dicada.

À propositu di Future Market Insights (FMI)

Future Market Insights (FMI) hè un fornitore di punta di intelligenza di u mercatu è servizii di cunsulenza, serve i clienti in più di 150 paesi.FMI hà a sede in Dubai, è hà centri di consegna in u Regnu Unitu, i Stati Uniti è l'India.L'ultimi rapporti di ricerca di u mercatu di FMI è l'analisi di l'industria aiutanu l'imprese à navigà e sfide è à piglià decisioni critiche cun fiducia è chiarezza in mezzo à una cumpetizione frenetica.I nostri rapporti di ricerca di u mercatu persunalizati è sindacati furniscenu insights azzione chì guidanu una crescita sustenibile.Un squadra di analisti guidati da esperti in FMI traccia continuamente e tendenze emergenti è l'avvenimenti in una larga gamma di industrii per assicurà chì i nostri clienti si preparanu per i bisogni in evoluzione di i so cunsumatori.


Tempu di Postu: Aug-02-2022