Benvenuti à stu situ web!

A dimensione di u mercatu di imballaggi flessibili vale 373,3 miliardi $ per u 2030

A dimensione di u mercatu globale di imballaggi flessibili hè prevista per ghjunghje à $ 373,3 miliardi per u 2030, secondu un novu rapportu di Grand View Research, Inc. U mercatu hè previstu di espansione à un CAGR di 4,5% da 2022 à 2030. A crescita di a dumanda guidata da i cunsumatori per imballati. I prudutti di l'alimentariu è di e bevande per via di a so cunvenzione è a facilità di cunsumu sò previsti per guidà a crescita di u mercatu.

A plastica hà duminatu l'industria di l'imballaggio flessibile cù una quota di 70,1% in 2021 per via di a pruprietà di u materiale per esse mudificatu da a copolimerizazione per currisponde à i requisiti di imballaggio esatti di diversi prudutti cù facilità di dispunibilità è efficienza di costu.

U segmentu di l'applicazione di l'alimentariu è di e bevande hà duminatu u mercatu è cuntava una quota di entrate di 56.0% in 2021, postu chì queste soluzioni di imballaggio offrenu un trasportu faciule, un almacenamentu convenientu è un dispunimentu per i prudutti alimentari è di bevande.U cunsumu crescente di snacks cum'è patatine fritte, salsicce è pane, accumpagnatu da l'espansione di l'industria di vendita al dettaglio di l'alimentariu è di i lanciamenti di novi prudutti in i mercati emergenti, hè previstu di aumentà a dumanda di imballaggi flessibili.

U segmentu di materia prima bioplastica hè previstu di tistimunià u CAGR più altu di 6.0% durante u periodu di previsione.A prevalenza di rigulamenti stretti di u guvernu, in particulare in l'America di u Nordu è l'Europa, hè prevista per avè un impattu pusitivu in a dumanda di materiale amichevule à l'ambiente, segmentendu cusì a crescita per u segmentu.

L'Asia Pacificu hà avutu a più alta quota di mercatu in u 2021 è hè ancu previstu di avanzà à u CAGR più altu durante u periodu di previsione per via di una forte crescita in l'industria di l'applicazione.In Cina è in India, l'industria di l'alimentariu è di e bevande hè prevista per cresce per via di a crescita di a pupulazione, l'aumentu di i redditi dispunibuli è l'urbanizazione rapida, benefiziu cusì a vendita di imballaggi flessibili in a regione.

L'imprese chjave offrenu sempre più soluzioni di imballaggi persunalizati à e cumpagnie d'usu finale;in più, e cumpagnie chjave sò sempre più cuncentrate nantu à l'usu di materiali riciclati in quantu offrenu una sustenibilità cumpleta.I sviluppi di novi prudutti, cù fusioni è acquisti, è espansione di a capacità di produzzione sò alcune di e strategie aduttate da i ghjucatori.

Crescita è Tendenze di u Mercatu di Packaging Flexible

I prudutti di imballaggi flessibili sò ligeri, piglianu menu spaziu in u trasportu, sò più prezzu di fabricazione è utilizate menu plastica, cusì presentanu un prufilu più ecologicu di i prudutti rigidi.L'enfasi crescente nantu à l'usu di i prudutti di imballaggio sostenibili in u mondu hè prevista per rinfurzà a dumanda di prudutti di imballaggio flessibili durante u periodu di previsione.

L'industria mundiale di i cosmetichi è di a cura persunale hè carattarizata da a cuscenza crescente in quantu à a salute è u benessere accumpagnata da una crescente dumanda di prudutti naturali, senza chimichi è organici.Cusì, l'aumentu di a cuscenza verde hè prevista per guidà a dumanda di prudutti organici è naturali per a cura di a pelle durante u periodu di previsione, chì, à u turnu, hè previstu di aumentà a dumanda di suluzione flessibile di imballaggio cum'è tubi è sacchetti di plastica.

A crescente dumanda di spedizioni efficaci in u costu di e merci hè prevista per aumentà a crescita di i prudutti di imballaggio flessibili cum'è i flexitanks durante u periodu di previsione.Inoltre, l'aumentu di l'attività cummerciale in i paesi di l'Asia Pacificu hè previstu di guidà a crescita di u mercatu in a regione durante u periodu di previsione.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022