Benvenuti à stu situ web!

Rpet di qualità alimentaria hè a risposta di l'industria di e bevande à a contaminazione plastica

Dongguan Uni-Pak cumpagnie imballaggio stand-up pouches 【Packaging è Printing Industry Network Hot Topics】 In a tendenza sempre più urgente di prutezzione ecologica, a "tendenza di riduzzione plastica" spazza u mondu, i paesi à ghjunghje sin'à un cunsensu nantu à u cuntrollu di i prudutti plastica.I cunsumatori sò più prubabile di cumprà prudutti chì prumettenu a sustenibilità, è e marche tradiziunali di bevande sò in difficultà per affruntà u prublema di plastica, chì incitanu diverse marche di bevande à migliurà l'imballa, e bevande analcoliche mainstream, acqua in bottiglia, succhi, caffè è tè pronti per bevi sò. pruvà l'opzioni di buttiglia di plastica.

L'industria di l'alimentariu è di e bevande accelerà u "ritmu di a riduzione di plastica" cambiendu i materiali, i metudi di cunsumu è u riciclamentu, è e so innovazioni mostranu chì ci sò diverse manere di cumbatte a contaminazione plastica.E marche di bevande cum'è Coca-Cola è PepsiCo si basanu sempre assai nantu à u plasticu, ma cercanu di cumpensà l'impattu di u plasticu investendu in prugrammi di riciclamentu.

Bottiglie di plastica 100% riciclabili è 100% riciclate

Coca-Cola hà dettu in u ferraghju di u 2021 chì hà da cumincià à sparghje 100 per centu di buttigli di plastica riciclabili in i magazzini di cunvenzione in u Nordeste, in Florida è in California stu mese.A nova dimensione di u pacchettu hè 13.2 ounces (circa 375 millilitri), è u novu disignu serà utilizatu per marchi cum'è Coke regulare è Diet Coke.Coca-Cola hà dettu chì i tappi è l'etichette ùn saranu micca fatti di materiali riciclati.A buttiglia riciclata averà ancu u logu "riciclami di novu" nantu à l'etichetta.

A marca di succhi naturali integrati nakedjuice di PepsiCo hè a punta di l'iceberg in a so determinazione di aiutà à a sustenibilità in l'imballaghji passendu à novi buttigli di plastica 100% riciclati per a so gamma di succhi in u Regnu Unitu.Questa hè a prima marca di succhi in u settore di e bevande al dettaglio à aduprà buttigli di plastica riciclati.

PepsiCo dice ancu chì u plastica "hè un materiale di imballaggio efficace è sustenibile quandu si tratta di riciclà".Ma ricunnosce ancu a necessità di i plastichi per evuluzione: per esempiu, attraversu l'algerimentu è l'esplorazione di novi forme di imballaggio, cum'è l'imballaggi biodegradabili è compostabili.

E duie parte investenu in partenarii per migliurà l'infrastruttura di riciclamentu è riduce u so usu rispettivu di plastica, è nè intende abbandunà completamente l'usu di plastica.

Pepsi vole riduce u plasticu vergine in i buttigli di bevande da 35 per centu per u 2025 è aumentà u cuntenutu riciclabile di l'imballaggi plastichi in a so cartera à u 25 per centu per u stessu annu.

Coca-Cola dice chì e so buttigli di plastica sò fatti da una media di 75% di animali vergini è 25% di rpet, cù u scopu di esse 50% riciclabili per u 2030.

Migliurà u riciclamentu

Coca-Cola è PepsiCo, inseme cù keurig dr pepper, anu annunziatu u lanciu di l'iniziativa "ogni buttiglia torna" in i Stati Uniti in uttrovi 2019. L'iniziativa hè guidata da l'Associazione Americana di Bevande (aba), una urganizazione chì donarà $ 100. millioni per migliurà u riciclamentu di buttigli di plastica in quattru regioni di i Stati Uniti.

Dapoi u so principiu, l'urganizazione hà travagliatu per aghjurnà i centri di classificazione, trasfurmazioni è riciclamentu.Si tratta di l'educazione di i cunsumatori nantu à e etichette "disponibili" è mantene e buttigli fora di l'oceani, i fiumi è i discaricamenti.

Luttendu per 100% è sustene l'innovatori

U fabricatore di bevande vegetale di i Stati Uniti, rebbl, rispetta u so impegnu di 2019 per caccià u plasticu vergine da l'imballu di questu annu.rebbl dice chì hà u putenziale di riduce l'emissioni di gas di serra da 922 tunnellate di CO2 cunvertisce 20 milioni di buttigli di plastica in 100 per centu di plastica riciclata post-consumu ogni annu.L'iniziativa di imballaggio verde di a marca include a cunversione di buttigli di plastica usati in buttigli di plastica novi, risparmià risorse è riduce i rifiuti di discarica senza affettà u prezzu di u pruduttu finali.

À a mità di maghju 2020, tutte e bevande di 12 once di rebbl seranu vendute in i Stati Uniti Queste novi buttigli seranu etichettate per publicità stu materiale riciclabile.I buttigli seranu è si sentenu uguali à i vechji imballaggi, è e ricette di e bevande restanu invariate.Prima di a cunversione à 100%, tutti i buttigli di rebbl anu utilizatu 50% rpet.I materiali di spedizione di a marca sò ancu cumplettamente riciclabili o biodegradabili.rebbl s'unisce à altre marche di bevande chì anu pioneru à u 100% rpet.

Nestlé Premium Pure Water usa ancu buttigli di plastica 100% riciclabili in i Stati Uniti è hè cummercializatu cum'è riutilizzabile piuttostu cà unicu usu.

Evian introduce ancu buttigli di plastica 100% rpet in alcuni di i so prudutti di u Regnu Unitu è ​​​​s'impegna à caccià l'usu di plastica vergine in u Regnu Unitu per u 2025.

A nova marca di caffè Three and a Half hà lanciatu un "programma di ritornu": l'utilizatori ponu piglià e so lattine di caffè viote à un "puntu di ritornu" offline per u riciclamentu à un tempu specificu è scambià per un novu caffè è periferiche limitati.Hè infurmatu chì i trè tazzi di cafè è mezu sò fatti di materiali 100% riciclabili, è i lattini di cafè vioti riciclati ùn saranu micca usati per l'imballu secundariu, ma seranu processati secondu i normi di riciclamentu è usati per fà periferiche di novi prudutti.

Diageo pensa à lancià una buttiglia 100% senza plastica, basata in carta per Zuni Walker (johnnie walker) in principiu di 2021. I buttigli sò fatti di polpa di legnu di origine sustenibile pressendu a polpa in un muffa è poi curà in un fornu à micru. ;i buttigli seranu spruzzati cù rivestimenti à l'internu chì ùn interagisce micca chimicamente, ecc. cù a bevanda chì tenenu, risponde à i normi di sicurezza alimentaria è ponu cuntinuà à esse riciclati.

Sviluppà rpet per e piccule imprese

A transizione à u 100 per centu rpet hè caru, cumplessu è difficiule per i picculi marchi, è l'innuvazione in plastica hè cercata da l'imprendituri.

A marca d'acqua francese Paris Water u mese scorsu hà iniziatu u "prossime muvimentu di imballaggio", un prughjettu d'innuvazione di imballaggio sustenibile.Paris Water hà dettu chì e trè startups vincitori averebbenu finu à u 2025 per portà i so prudutti à u mercatu, furnisce un sustegnu tecnicu, operativu è finanziariu per un investimentu tutale di sin'à 1 milione d'euros.

Stand Up Sac à boissons liquides

Sac à boissons liquides Stand Up (1)

Stand Up Sac à boissons liquides

Sac à boissons liquides Stand Up (2)

Sacchetti di zucca è marmellata

Sac à boissons liquides Stand Up (3)

Sac d'emballage à bec verseur

Sac à boissons liquides Stand Up (4)

Borsa di imballaggio di maschere cosmetiche

Sac à boissons liquides Stand Up (5)

Borsa d'acqua pieghevole per l'esterno

Sac à boissons liquides Stand Up (6)

Borsa d'acqua pieghevole di grande capacità


Tempu di Postu: Aug-02-2022