Benvenuti à stu situ web!

Dimensione è Previsione di u Mercatu Globale di Salsi, Condimenti è Condimenti, Per Tipu (Salse è Condimenti da Tavola, Salsi, Salsi di Cottura, Paste è Purees, Prodotti marinati), Per Canali di Distribuzione è Analisi di Tendenza, 2019 - 2025

Insights di l'industria

U mercatu glubale di salsi, condimenti è condimenti hè statu valutatu à 124,58 miliardi USD in 2017 è hè prughjettatu di ghjunghje à 173,36 miliardi USD da 2025. U mercatu hè stimatu cresce à un CAGR di 4,22% da 2017 - 2025. U mercatu testimonia una crescita considerable. cum'è u risultatu di l'urbanizazione crescente, l'inclinazione di i cunsumatori à pruvà parechje cucine, è a dispunibilità crescente di sustituti di grassu bassu è una preferenza crescente per ingredienti organici è naturali in u mondu.

syed

Salsi, cundimenti è spezie sò una parte essenziale di l'alimentazione in a storia umana, chì hà ghjucatu un rolu significativu in u sviluppu di e culturi è l'arti culinariu in u globu.Questi articuli cuntribuiscenu in a forma di culore, gustu di texture è aroma à l'arti culinaria.I salsi è i cundimenti rapprisentanu ancu a cultura è a storia di una regione particulare.Per esempiu, u ketchup chì hè largamente cunsumatu in i paesi americani hè statu originariamente creatu in Asia.

Impulsatu da un approcciu centratu in a salute, a ghjente evita sempre più u cunsumu di additivi artificiali è edibles geneticamente modificati.Inoltre, a tendenza crescente di l'intruduzione di prudutti senza glutine hè guadagnatu trazione cum'è u risultatu di a cuscenza in quantu à l'effetti avversi di l'alimentazione malsana à longu andà.L'imprese di salsa è snack lancianu varianti senza glutine in u mercatu.Per esempiu, i prudutti di Del Monte, cum'è a salsa di tomate, a salsa cù basilica è a salsa di tomate senza salitu hà inizialmente avutu glutine in elli, ma avà anu introduttu prudutti senza glutine cun cuntenutu di glutine à 20 parte per milione.

Un altru mutivu maiò per a crescita di stu mercatu hè l'interazzione interculturale crescente è a pupularità crescente di a cucina internaziunale porta à u sviluppu è a cummercializazione di salsi, condimenti è condimenti in u globu.Inoltre, l'aumentu di a dumanda per i preparati alimentari convenienti per via di stili di vita frenetici è bisognu di divertimentu hà aumentatu a dumanda di sti prudutti in l'anni à vene.

Questu hà risultatu in a cummercializazione di salsi è salsi pronti per l'usu, cum'è pasta, salsi mischiati è pizza, cù l'enfasi di suluzioni di imballaggio convenienti.Inoltre, i pruduttori introducenu prudutti senza additivi artificiali, alternative à pocu grassu è cun cuntenutu bassu di zuccaru è sali chì risponde à i cambiamenti di stili di vita di i cunsumatori in u mondu sanu.

Segmentazione per Tipu
• Salsi di tavulinu è dressings
• Dips
• Salsi di cucina
• Paste and Purees
• Prudutti marinati

I salsi di tavulinu è i condimenti rapprisentanu u segmentu più grande, valutatu à 51,58 miliardi USD in 2017 è rapprisentanu ancu u segmentu in crescita più veloce.L'industria cresce à un CAGR di circa 4.22% da 2017 à 2025.

A crescita di u mercatu hè principalmente duvuta à a preferenza crescente per i sapori internaziunali è varianti sopra i prudutti di tavulinu cunvinziunali cum'è mustarda, mayonnaise è ketchup.Inoltre, a crescita di u segmentu hè attribuita à a capacità di dimustrà e qualità piccante è a crescente dumanda di salsi piccanti cum'è salsa piccante, chipotle, Sriracha, habanero è altri.Inoltre, i cambiamenti di e tendenze culinarie è a crescente dumanda di cucine etniche induve sti prudutti sò usati cum'è ingredientu favuriranu ancu a crescita di u mercatu.U segmentu di salsa di cucina hà cunsideratu u sicondu segmentu più grande cù una quota di mercatu di più di 16% in l'annu 2017 è hè previstu di registrà un CAGR di 3.86% da 2017 à 2025.

Segmentazione per Canali di Distribuzione
• Supermercati è Hypermercati
• Specialist Retailers
• Magazzini di cunvenzione
• Altri

I super è ipermercati anu cuntatu u più grande canali di distribuzione cuntribuiscenu una parte di u mercatu di circa 35% in 2017. Stu segmentu tene una parte prominente per via di a so larga gamma di prisenza è dispunibilità.Questi prudutti sò offerti sottu sconti frequenti cum'è attività promozionale, chì attrae i cunsumatori per cumprà da supermercati è ipermercati.

Seguitu da super è ipermercati, i magazzini di cunvenzione rapprisentanu u sicondu canale di distribuzione più grande, cuntendu circa $ 32 billion in l'annu 2017. A crescita di stu segmentu hè attribuita à u serviziu rapidu in quantu à u tempu di fattura.Queste magazzini sò assai utili per un cumpratore quandu ùn anu micca prughjettu di viaghjà à un supermercatu è guidà i cunsumatori à i so prudutti desiderati.

Segmentazione per Regione
• America di u Nordu
• US
• Canada
• Auropa
• Alemagna
• UK
• Asia Pacificu
• India
• Giappone
• America Centrale è Sudamerica
• Mediu Oriente & Africa

L'Asia Pacificu dumine u mercatu cun un fatturatu di 60,49 miliardi USD è cresce à un CAGR di 5,26% per u periodu di previsione.A crescita di a regione hè guidata da i paesi cù cultura è cucine diverse cum'è Cina, Giappone è India.A Cina genera u più grande rivenutu in questa regione, per via di u stilu di vita occupatu è di a crescente mania per l'articuli di fast food.Cina hà da cuntinuà à duminà in a regione asiatica in l'anni à vene cù a pupularità crescente di sti prudutti in l'usu cummerciale è domesticu.

Inoltre, i guverni di certi paesi offrenu sussidi à l'impurtazione di salsi, offrendu cusì opportunità per i pruduttori di sti prudutti.Per esempiu, secondu a KAFTA, a tarifa di l'Accordu di Liberu Cummerciu Corea-Australia nantu à a mustarda preparata è u ketchup di tomate hè stata ridutta à 3,4% in 2017 in quantu à 4,5% in l'annu 2016 è hè prevista per esse eliminata da 2020. A salsa di tomate hè ridutta à circa 31% in 2017 cumparatu cù più di 35% in l'annu 2016. Tali taglii di tariffu furnisce opportunità di cummerciale favurevuli à l'esportatori australiani per entra in u mercatu sudcoreanu.

L'America di u Nordu hè u sicondu cunsumu più grande, cuntandu per i rivenuti di USD 35 billion in l'annu 2017. A maiò parte di u mercatu di a regione hè di i Stati Uniti cum'è stu paese hè u più grande cunsumadore è importatore di sti prudutti.Sta regione cuntinueghja à assistisce à a crescita in l'anni à vene, ancu s'ellu ci hè un cambiamentu di u mudellu di cunsumu versu e preparazioni aromatizzate è biologiche.

U paisaghju cumpetitivu

U mercatu globale di salsi, condimenti è condimenti hè cunsulidatu in natura per via di a presenza di pochi attori chì cuntribuiscenu una parte maiò.Kraft Heinz Co, McCormick & Co Inc., è Campbell Soup Co. cuntavanu i principali attori in u mercatu di i Stati Uniti inseme cuntendu più di 24% di e vendite totali di vendita.Altri attori chjave in l'industria includenu General Mills Inc., Nestlé, ConAgra Food, Inc., Unilever, Mars, Incorporated è i so Affiliati, CSC BRANDS, LP, OTAFUKU SAUCE Co.Ltd.

I principali attori si cuncentranu è espansione a so basa in e economie emergenti cum'è a Cina, l'India è u Regnu Unitu.L'attori di u mercatu si cuncentranu nantu à e fusioni è l'acquisizioni per assicurà a stringa in l'industria.Per esempiu, McCormick & Company hà acquistatu a divisione alimentaria di Reckitt Benckiser's in Aostu 2017 è l'accordu hè statu valutatu à 4,2 miliardi USD.Stu acquistu rende l'antica cumpagnia di rinfurzà a so prisenza in cundimenti, è categurie di salsa piccante.Inoltre, i pruduttori si concentranu nantu à l'intruduzioni di prudutti sani è pocu grassu.Per esempiu, Cobani Savor cù iogurtu à u gustu grecu chì hè posizionatu cum'è topping o un cundimentu chì hè dispunibule in categuria pocu grassu.


Tempu di Postu: Nov-14-2022