Benvenuti à stu situ web!

Mercatu di l'imballaggi di latte - Crescita, Tendenze, Impattu COVID-19, è Previsioni (2022 - 2027)

U Mercatu di Packaging di Latte hà registratu un CAGR di 4.6% durante u periodu di previsione 2022 - 2027. L'inclinazione crescente versu l'imballaggi ecologichi è l'aumentu di u cunsumu di latte aromatizatu hè previstu di guidà a crescita di u mercatu.

Highlights chjave

● U latti hè u lattice più cunsumatu in u mondu.L'altu cuntenutu di umidità è minerali in u latti rende assai sfida per i venditori per almacenà per un longu periodu di tempu.Questu hè unu di i mutivi principali per u latti chì hè cummercializatu cum'è latte in polvere o latti trasfurmatu.Più di u 70% di l'imballu di latte frescu hè cuntribuitu da buttigli HDPE, chì porta à una minore dumanda di imballaggi in bottiglia di vetru.A tendenza di u cunsumu on-the-go, a cunvenzione di u versamentu faciule, a qualità di imballaggio attraente è a cuscenza di a salute riflessa da a pupularità di u latti di latte, di soia è di latte agriu, hà creatu una dumanda significativa di imballaggi di latte. .

● Sicondu a FAO, a pruduzzione glubale di latte hè prughjettata per cresce da 177 milioni di tunnellate metriche da 2025. L'aumentu di a preferenza di i cunsumatori per guadagnà proteine ​​​​da i prudutti di latti piuttostu chè fonti di cereali per via di i cambiamenti di stili di vita è l'urbanizazione rapida hè prevista per guidà a dumanda di prudutti, cum'è latte, durante u periodu di previsione.Tali tendenze sò ancu previste di influenzà u mercatu di imballaggi di latte.

● I pacchetti bio-basati sò più sustinibili cà i cartoni di latte standard, riducendu a fiducia di u fabricatore in u plasticu di polietilene fossili in u forru.L'interessu di i cunsumatori in a sustenibilità hè in crescita, cù a ricerca chì indica chì e persone di tutte l'età credi chì l'imprese duveranu piglià a rispunsabilità per a so impronta ambientale.

● Inoltre, i cartoni sò aduttati cum'è una opzione ideale per imballà u latte per a distribuzione di vendita.L'imprese adoptanu sempre più cartoni asettici è sacchetti per l'imballazione di latte.A ricerca mostra chì a qualità organoleptica di u latte UHT processatu in modu asetticu hà benefizii significativi in ​​termini di lattulosa, proteini di lattoserum, è cuntenutu di vitamina paragunatu à u processu di retort.

● Inoltre, i venditori anu cercatu partenarii strategichi per rinfurzà l'imballu di latte in u mercatu globale.Per esempiu, in ghjennaghju 2021, A2 Milk Co., una marca neozelandese, hà annunziatu l'acquisizione di Mataura Valley Milk (MVM) cù una participazione di 75%.A cumpagnia hà fattu un investimentu di NZD 268,5 milioni.Questu hè previstu di furnisce diverse opportunità per i venditori di imballaggi di latte in a regione.

● L'aumentu di a sensibilizazione annantu à i materiali di imballaggio eco-friendly hà creatu una trazione significativa in l'imballa di latte in u mondu.U segmentu di cartone hè prughjettatu per esse u materiale di imballaggio di latte di più rapida crescita per via di e so proprietà riciclabili.A cuscenza crescente assuciata à l'ambiente hè prevista per avè un impattu pusitivu nantu à u segmentu di imballaggi di cartone, per via di e so caratteristiche riciclabili.

● Offre una prutezzione extra à u pruduttu almacenatu è aumenta a vita di a conservazione.Inoltre, l'infurmazioni stampate nantu à l'imballu sò chjaramente è assai visibili, prubabilmente di propulsà a crescita di u mercatu.

● Inoltre, omette l'opzione di plastica o qualsiasi altre imballaggio, chì pò esse dannusu à l'ambiente.I fatturi sopra citati sò prughjettati per alimentà l'utilizazione di imballaggi di cartone per u latte in u periodu di previsione.A pruduzzione di cartone per imballaggio hè in crescita in u mondu per via di i so benefici, cum'è a so riciclabilità è a so proprietà decomponibile.

● In cunfurmità cù l'adopzione crescente di l'imballaggi di cartone, i grandi cumpagnie di u mercatu anu optatu per l'imballaggi di cartone.Per esempiu, in Aostu 2022, Liberty Coca-Cola hà lanciatu Coca-Cola in un imballaggio di cartone KeelClip, chì rimpiazzà i tradiziunali anelli di plastica per mantene e bevande inseme.

● Cù l'adopzione crescente di l'imballaggi di cartone, l'imprese anu ancu focu annantu à u riciclamentu di carta in u mercatu.Sicondu l'Associazione Americana di Foresta è Paper, in 2021, u tassu di riciclamentu di carta hà righjuntu u 68%, un tassu à parità cù u più altu tassu ottenutu prima.In listessu modu, u tassu di riciclamentu di vechji cuntenituri ondulati (OCC) o scatuli di cartone era di 91,4%.Tale cuscenza crescente di u riciclamentu di carta hà ancu cuntribuitu à a crescita di u mercatu di u Mercatu di Imballaggi di Latte durante u periodu di previsione.

● A regione Asia-Pacificu hà un altu potenziale per i prudutti lattichi senza lattose cum'è alternative sani à i prudutti di lattose, chì hè prubabile di cumplementà a produzzione di latti, spinghjendu cusì a crescita di u mercatu.

● Inoltre, a pupulazione in a regione hè di solitu tolerante di i prudutti chì cuntenenu lactose, chì creanu novi strade per i prudutti senza lattosa.Inoltre, e crescente preoccupazioni annantu à l'alimentazione di i zitelli sò prughjettate per cumplementarii u cunsumu di latte, propulsendu cusì u mercatu.

● A crescente dispunibilità di i latticini imballati attraversu diversi canali di vendita per via di a pupulazione crescente cù una preferenza crescente di i cunsumatori versu i prudutti basati in proteine ​​​​sò alcuni di i fatturi chì aiutanu l'adopzione di imballaggi basati in latticini in a regione APAC è hè ancu previstu di cuntribuisce. à a crescita di u mercatu.

● L'aumentu di i redditi dispunibuli è di a pupulazione alimenta a dumanda di alimenti di base in a regione.L'aumentu di u cunsumu di prudutti di latti hè impurtante per rinfurzà a nutrizione di i zitelli è per rinfurzà a vita di l'agricultori in a regione.

● Inoltre, l'aumentu di u standard di vita è l'anzianu di a pupulazione aumenta ancu a popularità di sti mercati.Un redditu dispunibile più altu in i paesi in via di sviluppu cum'è l'India è a Cina aumenta u putere di compra di i clienti.Dunque, a dipendenza di i cunsumatori da l'alimenti trasfurmati, precotti è imballati hè prubabile di aumentà.Tali spese di i clienti è cambiamenti di preferenze sò previsti per cuntribuisce à a crescita di u mercatu.

Tendenze chjave di u mercatu

Carton per Testimone una dumanda significativa

L'Asia Pacificu per assistisce à a più alta crescita

Paisaghju cumpetitivu

U Mercatu di Imballaggi di Latte hè assai frammentatu postu chì l'attori disorganizzati impactanu direttamente l'esistenza di attori lucali è glubale in l'industria.L'agricultori lucali utilizanu l'e-commerce è ponu attruverà i clienti furnisce comodità è flessibilità.Inoltre, a crescita di a produzzione di latte spinge i ghjucatori à sviluppà soluzioni di imballaggio migliori, rendendu u mercatu di imballaggio di latte altamente competitivu.Alcuni di i principali attori in u mercatu sò Evergreen Packaging LLC, Stanpac Inc., Elopak AS, Tetra Pak International SA, è Ball Corporation.Questi attori innuvà constantemente è aghjurnanu e so offerte di prudutti per risponde à a crescente dumanda di u mercatu.

● Settembre 2021 - Clover Sonoma hà annunziatu una brocca di latte di gallone riciclata post-consumatore (PCR) (in i Stati Uniti).A brocca hà u 30% di cuntenutu di PCR, è a cumpagnia hà u scopu di aumentà u cuntenutu di PCR è allargà u cuntenutu di PCR utilizatu in i brocche di latte da u 2025.


Tempu di Postu: Nov-14-2022