Benvenuti à stu situ web!

Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacchetti di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu)

Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacchetti di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu) (5)

Saccu d'acqua grande portatile

Spout Pouch hè una borsa di imballaggio per bevande è gelatina emergente sviluppata nantu à a basa di sacchetti stand up.A struttura di u saccu di beccu hè principalmente divisa in duie parti: ugello di aspirazione è borsa stand up.A parte di u saccu stand up è u saccu stand up ordinariu à trè lati in a struttura hè u stessu, generalmente utilizendu materiali compositi per cumpunà i bisogni di diversi imballaggi alimentari.

Cumu riempie u liquidu in un saccu di spout?Ci hè duie manere di riempimentu di u saccu di beccu stand up: riempimentu pre-bocca è riempimentu di bocca di aspirazione.L'equipaggiu di riempimentu di pre-bocca hè menu caru, è hè adattatu per i pruduttori di picculi lotti è di picculi ordini attraversu l'operazione manuale è l'inserzione manuale di sacchetti.I disadvantages di u riempimentu di pre-bocca sò largamente dui, unu hè chì ci hè una lacuna in a pre-bocca, dopu à u riempimentu è u sealing ùn hè micca particularmente bella.U sicondu hè chì a pruduzzione di a macchina di riempimentu è di riempimentu pre-bocca hè relativamente bassu.

Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacche di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu) (4)

Sacchetto di succo e marmellata

U riempimentu di a bocca di aspirazione pò ancu esse divisu in riempimentu semi-automaticu è automaticu.U riempimentu di ugelli semi-automaticu inserisce manualmente u saccu di ugello in a macchina di riempimentu, è u turntable di a macchina di riempimentu gira per riempie è infine avvite u tappo.L'ugello di riempimentu semi-automaticu hè di solitu un ugello à unicu slot.

Completamente automaticu hè a bocca di aspirazione nantu à u turntable di a macchina di riempimentu pò automaticamente nantu à u saccu, riempimentu automaticu, capping automaticu di avvitamentu.L'ugello di aspirazione di riempimentu di ugello di aspirazione completamente automaticu hè generalmente ugello di aspirazione doppia slotted.

Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacchetti di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu) (3)

L'imballatura di sacchetti di Stanp up spout hè principalmente utilizata in bevande di succhi, bevande sportive, gelatina suckable, marmellata di succhi per i zitelli, alimenti per i zitelli, condimenti è altri prudutti, in più di l'industria alimentaria, l'applicazione di certi detergenti, cusmetichi ogni ghjornu, materiale medicale, etc. . aumenta gradualmente.

Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacchetti di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu) (1)
Produttore di sacchetti di beccu in piedi (sacchetti di beccu in piedi cumu si riempie u liquidu) (2)

Tempu di pubblicazione: 03-06-2019