Benvenuti à stu situ web!

A nutizia di i sacchetti di l'alimentariu per u zitellu

A nutizia di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (5)

L'alimenti in sacchetti per i zitelli sò basamente u sognu di i genitori - senza preparazione, pocu / senza mess, è spessu in sapori chì pudete micca avè a capacità di fà in casa.Tuttavia, ciò chì aghju nutatu hè chì quandu u mo figliolu di 9 mesi hà accessu à queste, li preferisce à l'opzioni di l'alimentariu sanu cum'è per esempiu pezzi di broccoli o coliflore cotti a vapore è un pocu di risu.

Questu hè probabilmente perchè sò fisicamente più faciuli per ella di manghjà.Li slurps più rapidamente di l'alimentu chì deve tene è masticà per vinti minuti.

Unu di i grandi svantaghji di l'alimenti per i zitelli in sacchetti cumprati in a tenda hè chì l'etichette è l'imballa pò esse ingannà.Qualcosa chì pensu chì hè impurtante per i genitori di sapè hè chì l'ingredienti sò pensati per fà i zitelli è i zitelli VU manghjalli.

Allora perchè i zitelli è i zitelli amanu tantu i sacchetti è i squeezies acquistati in a tenda?

Sò super faciuli di manghjà, da quì u beccu chì face un slurping rapidu.Senza mordere, masticare o masticare.L'alimenti in sacchetti di solitu necessitanu solu un mudellu di suzione / deglutizione immatura faciule di manghjà - micca adattatu per u sviluppu per parechji zitelli è zitelli chì sò capaci di più di questu.Se avete un sguardu, in stampa assai chjuca suggerenu di utilizà una cucchiara cù questi alimenti, ma perchè anu u beccu, i genitori è i zitelli assumenu automaticamente chì hè cusì chì sò destinati à esse manghjati!

Sò ultra-palatable.Ancu i sapori più savurosi (per esempiu, lasagna di boeuf) sò spessu in realtà in più purè di mela, pera o zucca chì, ancu s'ellu hè benefica quandu manghjatu sanu, sò veramente solu un modu di fà u gustu di l'alimentu dolce chì di sicuru hè più desideratu per i picculi bubs.

Sò veramente prevedibili.L'alimenti imballati, preparati cummerciale anu u stessu gustu ogni volta, cusì i zitelli è i zitelli sò veramente abituati à u stessu gustu di l'alimentariu.

A nutizie di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (6)

Se i zitelli manghjanu assai sacchetti, ponu truvà manghjà altri alimenti più difficiuli, postu chì u gustu è a struttura di l'alimenti cucinati in casa varieghja un pocu.

Quandu i zitelli anu l'uppurtunità di ghjucà è di manghjà i manciari veri (preferibbilmente i stessi cose chì vi piace è manghjà), li dete l'uppurtunità di amparà à manghjà cibi di famiglia assai prima (è più faciule!) Ch'è s'ellu sò principalmente datu purè. , cibi facili da manghjà è assai gustosi cum'è sacchetti è squeezies.

Cumu prufittà di l'alimenti in sacchetti convenienti acquistati in a tenda:

Slow down, use a spoon - decant the pouch food in una ciotola, pusate cù i zitelli per manghjà è alimentà o aiutanu à alimentà cù una cucchiara.Lasciate vede è annusà l'alimentu chì manghjanu.L'apprendimentu di i pasti guidati da i genitori hè inestimabile, ùn importa ciò chì hè nantu à u menu.

Aduprate sacchetti solu quandu hè necessariu - risparmiate cù sacchetti è squeezies acquistati in a tenda per i tempi quandu avete veramente bisognu.

Chì sò i vostri pinsamenti ?

Avete chì u vostru zitellu / zitelli gravitanu versu l'alimenti in sacchetti quandu sò dispunibuli?

Avete nutatu una relazione trà a dispunibilità di questi alimenti è l'accettazione di u vostru zitellu di l'altri alimenti di famiglia chì manghjate?

Un altru tipu di sacchetti per l'alimentariu per u zitellu dispunibule

A nutizie di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (1)

sacchetti per l'alimentariu di u zitellu

A nutizia di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (2)

sacca per l'alimentariu per u zitellu riutilizabile

A nutizie di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (3)

sacchetti alimentari per i zitelli

A nutizie di i sacchetti per l'alimentariu per i zitelli (4)

sacchetti di cibo per i zitelli fatti in casa


Tempu di Postu: Aug-02-2022